توزیع ۲۰۰ جلد کتاب هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی 
توزیع ۲۰۰ جلد کتاب هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی 

توزیع ۲۰۰ جلد کتاب هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی 

محبوبه جبالبارزی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی ۲۰۰ جلد کتاب داستان آموزنده ویژه گروه سنی نوجوانان تهیه شده که قرار است در سطح شهر توزیع شود.
شناسه خبر : 992839 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی ۲۰۰ جلد کتاب داستان آموزنده ویژه گروه سنی نوجوانان تهیه شده که قرار است در سطح شهر توزیع شود.








مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد بیان کرد: علاوه بر این نیز روزانه خلاصه ای از زندگی نامه یک شهید همراه با عکس در فضای مجازی منتشر می کنیم.








وی اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه کتاب های دفاع مقدس اجرا می شود تا قشر نوجوان و جوان ما با سیره و سبک زندگی شهدا بیشتر آشنا شده و در زندگی خود از آنها الگو بگیرند.








جبالبارزی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی، اجرای طرح ملی شنبه های کتاب است که به همین منظور هر شب مابین اقامه نماز مغرب و عشا یک کتاب از کتاب های موجود در کتابخانه کانون توسط امام جماعت مسجد به نمازگزاران معرفی می شود.







مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اضافه کرد: همچنین در راستای ترویج معارف نهج البلاغه، روزانه حکمت هایی از نهج البلاغه به صورت عکس نوشته در گروه های مجازی منتشر می کنیم.






 
وی در خاتمه عنوان کرد: به منظور مشارکت در دومین رویداد ملی فهما ویژه برنامه های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می شوند.

پایان پیام/ 586